Tamil Movie

Lately ni sebenarnya malas nak baca berita politik Malaysia, tapi aku ada reporter 'bertauliah' kat rumah yg tolong khabarkan jugak, so either way aku akhirnya tahu jugak. Kadang2 tak tahu pun hujung pangkal nye...he..he..he.

Bila2 masa rasa cam rajin nak ambik tahu, aku click jelah blok Datuk Kadir. One of the upcoming by elections adalah di Bukit Selambau, dkt lah dgn rumah aku kat Sungai Petani dulu. Yg bestnya entry beliau yg terkini telah buat aku gelak bagai nak rak. Tak kelakar pun...in fact bila fikir2 balik memang menyedihkan. Tapi bak kata beliau sebijik cam citer Tamil.

Hmmm....bayangkan lah kalau seluruh rakyat Malaysia yg dah lama fed up ni buat cam coup d'etat, pastu ambik alih kuasa semua, mesti lagi haru! Jadilah cam citer 'Zombie' (kg pisang...)

Comments

Popular Posts