POST GE13 - Cloud 9

Sudah lama tidak menulis. Saya kira tak perlu pos khas untuk pandangan selepas Pilihanraya Umum 13. Banyak sekali yang berlegar-legar di ruang siber. Bacalah dan tapis sebelum menerimanya. Yang pastinya kita perlu terus berusaha! Bukan hanya bergegar setiap 5 tahun sekali, tetapi setiap masa. Itu tuntutan Islam yang benar.



Cuma hari ini ada sedikit perasaan berbunga-bunga. Sesungguh tiada kena mengena dengan Pilihanraya, tetapi ruangan membincangkan keputusan Pilihanraya itu telah membawa aku ke suatu darerah lain dalam hidup ku. I'm on cloud 9!! Ahh, nak diterangkan pun sedikit bermasalah. Masalah takut ada yang salah sangka haha... Apapun hari ini aku mahu senyum, senyum sehingga ke dalam-dalam  sudut hati. Ya, Allah itu penyimpan segala rahsia kehidupan. Aku redha. Aku tunggu yang bakal hadir di masa hadapan. Semoga ianya lebih baik daripada hari ini, In Sha Allah. Senyum semua :-)

Comments

Popular Posts