Sempit & Lapang

Senyap jer dong?? Buat apa tu?? he..he..he bunyinya mcm tertangkap Luqman tengah buat projek makan kertas, tisu, ulat dsbnya tu :-D

Anyway, Ramadhan yang paling best sebab masa terasa begitu panjang sekali. Jadi perlulah digunapakai sepenuhnya. Sekarang ini tengah menulis diskusi. Setakat ini, beginilah hasilnya. Setiap hari sekarang perkara yang asyik berlegar-legar di minda "BILALAH NAK HABIS NI?????" Aku kini kesempitan ruang rumah, ruang meja, ruang 'uang' dan ruang minda!! Alhamdulillah ruang hati tak kesempitan jugak, kalau tidak pasti hancur...

Setiap hari juga berdoa agar Allah berikan aku dan sahabat-sahabat seperjuangan - kesabaran dan kelapangan untuk meneruskan 'aktiviti' ini. Walaupun, aku sebenarnya lebih takutkan apa yang ada selepas tamatnya 'aktiviti' ini, namun aku mahu menamatkan fasa ini di dalam kehidupanku, dengan harapan aku punya kekuatan untuk menghadapi cabaran fasa selepas ini, Insya Allah. Amin.   

Comments

  1. Go...go...go....
    hahahaha...akak pun mcm Fadz...

    ReplyDelete
  2. heeee takut lepas habis ka??? takut sangat2 ... the future seems so full of tests!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts