The cycle of life and death

Banyak yang mahu diperkatakan, diluah, dinyata, digambar, disampaikan, namun...kadang-kadang terasa apa lagi makna bagi aku berkata-kata. Aku penat, lelah, dan meraba-raba tercari-cari jalan pulang ke pangkuanNya yang buatNya Redho akan aku. Adakah aku berada di jalan itu? Semakin dekatkah aku atau semakin hilang di mataNya? SO this is me...lost for words, lost in transition, lost in the order of the things to come... No, I, myself is not lost, I'm sure...I'm just not there yet! Not just yet... Namun mungkin yang lebih baiknya di kesempatan ini aku titipkan doa buat Arwah Haji Hidayatullah Zulkarnaim yang baru meninggal dunia Sabtu lalu. Selamat pulang ke pangkuanNya Haji Hidayatullah Zulkarnaim. Terima kasih kerana sudi berkongsi hidup dengan adindakuNurkhairiah Nawi dan menggembirakannya dan menceriakan hidupnya, walaupun tempoh itu sekejap cuma. Berbahagialah dirimu di sana. Ameen.

Comments

Popular Posts